Sóskamártás

A sóska a tavasz első zöld féléje, már a színe is felvidítja az embert. Nagyon finom és egészséges, jó lenne rászoktatni a gyerekeket is. Ez a paleo változat az én találmányom, az alma édesíti és sűríti is egyben, finom, pikáns lesz tőle.

Hozzávalók: 50 dkg friss sóska vagy egy 450g-os fagyasztott, 2 nagy alma, 1 ek étolaj, só, ízlés szerint pár csepp méz vagy 1 kk xilit

A megtisztított sóskát megfonnyasztjuk a forró olajon, kevés húslevessel, vagy vízzel felöntjük, hozzáadjuk a meghámozott, összevágott almákat. Egyszer felforraljuk, majd az egészet összeturmixoljuk. Ízlés szerint sózzuk, édesítjük. Én főtt húshoz, tormával szeretem a legjobban, de tükörtojással is finom.

2 megjegyzés:

Anita írta...

hű, ez milyen jó ötlet! kipróbálom. köszi a tippet! :)

2011. március 22. 2:26
Katalin írta...

Végre,egy nem hagymás recept.:)Még nem főztem paleo sóskát.Nem ez lesz a végső,szerintem tojássárgával,tejjel sűrítve,felvert tojáshabbal lesz a tuti.Köszönöm ezt az ötletet.:)

2016. március 21. 14:42

Megjegyzés küldése